poniedziałek, 9 grudnia 2013

Imagin cz.50

Odwróciłam się od niego i przytuliłam.
- Zrobiłem dla ciebie śniadanie
- Chcesz się podlizać? - zaśmiałam się
- Nie,chciałem cię przeprosić
- No dobrze,dobrze - zeszliśmy do kuchni
Na stole zobaczyłam talerz a obok kilka naleśników i truskawki.
Usiadłam do stołu i zaczęłam jeść. Po śniadaniu poszłam się ubrać.
Zadzwoniłam do Oliv i razem pojechałyśmy na zakupy.
                                * 3 tygodnie później *
Dzisiaj Oliv miała poznać płeć dziecka. Pojechałam z nią do gabinetu.
Okazało, się że Liam i Oliv będą mieć córeczkę. Od kilku dni źle się czułam,miałam zawroty głowy
i okres mi się spóźniał. Kiedy Louis pojechał z chłopakami do firmy,którą otworzyli,ja pojechałam
po test ciążowy.
Pojechałam do apteki i kupiłam 3 testy,wróciłam do domu i poszłam do łazienki.
Po 15 minutach znałam już odpowiedź. Jestem w ciąży. Byłam załamana, nie chciałam być w ciąży,
przynajmniej nie teraz.
Siedziałam w sypialni i płakałam,nagle do pokoju wszedł Lou.
- Co się stało?
- Rozwaliłam nam życie
- Co? Mów co się stało
- Jestem w ciąży
- Żartujesz?
- Chciałabym
- Czego ryczysz? Przecież to świetna wiadomość,będziemy mieć Tomlinsonka - przytulił mnie
- Ale to za wcześnie, nie poradzimy sobie
- Razem damy sobie radę - Lou pocałował mnie
                                               * 3 miesiące później *
Wszyscy wiedzieli już,że jestem w ciąży.
Oliv była w siódmym niebie; cieszyła się,że będzie miała z kim się obżerać.
Jutro mam wizytę u lekarza, Lou jedzie ze mną.
Zmienił się od czasu kiedy dowiedział, się o dziecku.
Opiekuje się mną, nie wyjeżdża na nocne bójki.
Obudziłam się wcześnie rano, bałam się o dziecko.
Ubrałam luźny czerwony sweterek i poszłam przygotować się do wizyty u lekarza.
Obudziłam Louisa i razem pojechaliśmy do ginekologa.
Na miejscu czekali na nas :
Joannah, Oliv, Vera, Diana i Zayn.
Weszliśmy do gabinetu,lekarz zaczął badać mój brzuch i pokazywał nam części ciała maluszka.
- Wiadomo już jaka to płeć?
- Chłopczyk, będą państwo mieć synka - uśmiechnęłam się do Lou
------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz