poniedziałek, 2 grudnia 2013

Imagin cz. 31

Imagin cz. 31
- Nie! Chyba śnisz
- Tak,o tobie
Louis zaniósł mnie do sypialni i położył na łóżku.
- Louis...stój. Muszę ci coś powiedzieć
- Nie teraz
Lou zaczął ściągać spodnie. Moim oczom ukazały się jego bokserki z nadrukiem byka.
- Nie,stój - zaczęłam się śmiać
- Co?
- To mój pierwszy raz - lekko się uśmiechnęłam
- Uu..to musi być wyjątkowy - mówiąc to położył się na mnie
- Boję się
- Niepotrzebnie, nic ci nie zrobię
- Taak jasne
Louis zaczął rozpinać mk stanik.
- Nie,nie - zapiszczałam
- Nie bój się
Chłopak zaczął ściągać mi majtki. I powoli wchodził w moje wnętrze. Coraz mocniej. Po mimo bólu czułam,że Louis jest ostrożny.
- Kocham Cię - wyszeptał mi do ucha
- Ja ciebie też
- Teraz musimy zrobić "znak",że jesteś zajęta
- powiedział to po czym zniżył swoją głowę do mojej szyi i zrobił mi malinkę.
- Idziemy się wykąpać? - zapytałam
- Chodź królewno - chłopak zaniósł mnie do łazienki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz