niedziela, 8 grudnia 2013

Imagin cz. 47


Lou poszedł się ubrać a ja zostałam z Oliv i Liam'em. Wzięłam kamerę i zaczęłam nas nagrywać.
- Jak się czują przyszli rodzice? - zapytałam
- Junior będzie to oglądał? - zapytała Oliv
- Tak
- Hej kochanie, tutaj twoja mama i tatuś
- A tutaj twoja mama chrzestna - cmoknęłam do kamery
- Wariatka - powiedziała Oliv
- Wasze dziecko będzie takie dzikie jak ja....współczuję - powiedziałam i uśmiechnęłam się
- Kto będziw dziki? - zapytał wchodzący do salonu Lou
- Junior - wykrzyknęłam
- Wasze dziecko będzie miało ADHD - zaśmiał się Liam
- Wiem - wyrzczerzyłam zęby
- Junior Tommo - powiedziałam pod nosem
- Jak chcecie nazwać maleństwo? - zapytałam
- Jeszcze nad tym nie myśleliśmy - powiedzieli zgodnie przyszli rodzice
- A może Vick? - zaproponował Louis
- Nawet fajnie - powiedział Liam
- Żartujecie? - zapytałam
Moja chrzestnica będzie miała imię po mnie?
- Czemu nie? - zapytała Oliv
- Ona odziedziczy po mnie wszystkie cechy,to przechodzi na dziewczynki z tym imieniem - powiedziałam
- Nie przesadzaj - powiedział Lou

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz